Christmas away from home...

Det är annolunda - ingen tvekan om saken. Det har varit lite jobbigt då och då. Vissa saker som man brukar göra hemma som inte gått att göra här. Traditioner som "mini julbordet" och annat som man missat. Det har inte alltid varit lätt - MEN det hade varit tusen gånger svårare om det inte varit för min underbara världfamilj!

Det blev skinka, prinskorv, köttbullar och allt annat svenskt man kan tänka sig! Vi hade till och med Nubbe(kanske mer midsommar men vi satsade på allt svenskt vi hittade). I morse blev det paketöppning och julfrukost med mys! Det har faktiskt varit en riktigt bra jul men fina människor - och jag tackar för julklapparna!

Idag har det mesta gått ut på att ta det lugnt. Sov riktigt dåligt i natt, så jag tog en nap. Pratade med Susanna, och så spontanringde Mamma och Mormor på skype! Tog mig en dusch och käkade lite. Sen när jag satt och pysslade lite så ringde Adam på skype! Det var väldigt trevligt! På kvällen blev det middag och filmmys med familjen. Satt och pratade lite med S en stund. Nu ligger jag i sängen och tänker snart sova! 

Love L,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0