Another weekend...

Oj oj, I fredags blev det som sagt en väldigt intressant kväll med väldigt trevliga människor! I går så pysslade jag lite hemma, umgicks lite med familjen och sen hämtade Katrine upp mig. Åkte hem till henne och vi dividerade länge på hurvida vi skulle gå ut eller stanna inne. När hennes värdföräldrar väl kom hem så bestämde vi oss för att vi nog tänkte stanna hemma. Efter att ha sett Caps förlora hockeymatchen beslutade vi oss för att det blev en filmkväll och lite dricka hemma. Vid halv tre la vi oss i sängen, och somnade väl kanske halv fyra.

Idag vaknade jag för sent, vad väldigt glömsk och dumma som vi var beslutade vi oss att åka till mallet - av alla dagar på året så åkte vi helgen innan jul?! Are you kidding me. Folk överallt och människor som vandrade utan att veta vart de skulle ta vägen. Men jag hittade en jättefin klänning till Nyår! En lite enklare med ett jättefint skärp runt midjan! Men det var ganska trevligt att gå runt och titta på människorna som stressade runt.

Nu är det väl kanske dags att sova tror jag.
Love L,

When destiny calls you
You must be strong
I may not be with you
But you've got to hold on
They'll see in time
I know
We'll show them together

'Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0