Anger...

ÅÅH! Får stor lust att ge mig en smäll på käften! Bara så att ni vet! När det äntligen rullade in pengar på sparkontot så är man så ofantligt kass så man kommer på sätt - väldigt onödiga sådanna - att slösa pengarna på... JAG TÄNKER GÅ ÖVERALLT FRÅN OCH MED NU! Och jag inte ska bli ruinerad... Okej jag kanske överdriver lite, men det är så himla typiskt mig!

Några positiva punkter då? Well, under min sjukdomsperiod har jag rasat 8 kg i vikt, vilket gav mig lite ljus i tunneln, så idag har jag bara drukit vatten och inte ätit någonting i sötsaksväg. Jag klarade till och med av att baka utan att smaka på det! Fan jag kanske har lite självbehärskning iaf! Har lovat att i morgon får jag ta en cola, eftersom det är lördag, sen är det slut! Siktar på att köra fram till jul till att börja med.

Det kanske tar emot - Veronica Maggio
L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0