2:a advent

Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently
I didn’t wanna believe it then
But it all worked out in the end
When I watched you walk away
Well I never thought I'd say
I’m fine, Without you

Åkte med min värdmamma och flickan in till DC idag för att gå på Adventsmäss och se Luciatåget! Det var väldigt trevligt, väldigt mysig kyrka. Kändes så himla mysigt - och svenskt! Det är alltid en känsla av fridfullhet i kyrkor. Dessutom var det trevligt att få lite kvalitetstid med min värdmamma.

När vi kom hem blev det till att se på Amerikans fotboll med min värdpappa och lillkillen. Jag kan ärligt säga att jag nästan kan reglerna. Har noll koll på domarna och sånt, men hur de räknar, vad det går ut på och vad alla spelare heter. Mycket roligare när man förstår lite! Sedan blev det middag och efter det gick jag ner på rummet igen för att ta hand om mig själv lite. Fixade mina naglar och sånt. Nu blir det en film och sen sova.

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0