Your opinion of me doesn't define who I am

Igår blev det en sväng till Ikea med Elin, sen blev det också gula huset för lite impulsshopping, och en snabbis på Michels innan vi återigen satt på biografen - denna gång för att se Glee. Bra skit. Sen åkte vi ner till Docken och möte Adam och Jacob. Satt och kuckilurade lite innan vi bestämde oss för att gå upp till West 49(kafé) och spela lite Scrabble! Måste säga att gårdagen var en väldigt bra dag!

Idag är det söndag, och av en konstig anledning så sov jag ända till kvart i ett när Elin ringde och hade fått nog?! What is that? Tror inte jag sovit så länge sen... Ja, frågan är när jag sov så länge sist. Ska iaf åka till Elin senare, hon ska bjuda på pizza sen ska jag hjälpa henne med en fotobok till hennes värdföräldrar!

I morgon är det måndag igen. Sista veckan med båda barnen på heltid hemma.
Love, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0