Vad vore...

bättre än att sitta framför en tänd brasa med ett glas vin i handen med gamla goa vänner! hum... Kuggfråga! Åkte till Elin efter jobbet där jag drog fram mina riktigt fina kock kunskaper! Så jävla gott blev det - egen klyftpotatis i ugn med ungskyckling i kryddtäcke! Det var nog bland det kryddstarkaste jag ätit här(förutom Nandos). Sen kom Emma och vi trixade lite med hårfärgning! Spännande upplevelse!

Nu ligger jag hemma i min säng och är faktiskt trött, så jag hoppas på att jag kan somna ganska snart och få lite skönhetssömn! Blev ju faktiskt ingen nap för mig idag! Pratade med vänner från hela världen och det var väldigt trevligt. Börjar kännas i kroppen att det varit väldigt mycket nu den senaste tiden. Men vila kan man väl göra när man blir pensionär, vilket är om ungefär 42,5 år enligt dagens sätt.

Sweet dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0