Tidsskillnad...

Ja va fan ska det vara så stor tidsskillnad för? För det är ju typ vid den här tiden på dygnet som en annan har minst att göra - men vilken normal människa är vaken runt 00:00 en vanlig dag? Och vilke annan människa skulle vilja prata i telefon den tiden en helg? Ne, ingen bra tidsskillnad här inte! Men fick tala med två saknade själar idag iaf <3 planerar något samtal på söndag också i bilen på vägen hem. Lqååång resa ensam i bilen som väntar igen

idag blev det sovmorgon för min del, herr huvudvärk bestämde sig för att komma på besök och höll mig vaken mellan 02:00 och 04:00 idag. När jag trodde jag skulle gå under kom John Blund till undsättning. Så har jag kollat på film och skrivit brev, pratat i telefon och sen gav jag mig iväg till affären en sväng. Hittade lite fina grejer så köpte jag lite till huset också. Ikväll ska de vuxna ut, så det blir jag och barnen hemma, lika med myskväll! Bra fredag. Kände att jag behövde komma ifrån solen så jag kan grilla på för glatta livet i morgon!

Hoppas ni har en trevlig helg folket
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0