This is going to be fun!

Yeah, idag ska vi ge oss ut och fiska ute på havet - "deep sea fishing" som det heter. Det är jag och grabbarna som ska ge oss ut! Kommer bli riktigt roligt faktiskt. Hoppas bara på att jag kan fånga någon stor fin fisk som de kan få äta till middag. B hoppas på att han får en haj - vore faktiskt riktigt roligt!

Igår var vi ju ute till ocroacoke Island, var sjukt mycket vågor men vi hade skog. Åkte in till staden och tog en glass innan vi åkte hem igen. Blev kinamat och trevliga samtal innan jag vid halv tio(!?) faktiskt gick och la mig - somnade inom en halvtimme för jag kommer inte ihåg hur min serie slutade.

Time för oss att åka - återkommer med fiskresultatet :)
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0