Now, then and...

Where did I go wrong? I lost a friend,
Somewhere along in the bitterness

--

Sitter här i min egen ensamhet och läser lite, tittar på bilder och funderar. Hur fan blev man såhär vuxen så jävla fort? Måste fan börja ta vara på tillvaron nu. Som sagt var - det är inte solsken varje dag, men är det de någonstans? Ne, precis. Så... då är ju frågan bara vad man ska göra för att ta vara på tillvaron. 8231.

Jo, just det, ska åka och hälsa på mina kära vän Emma som precis kommit hem från Sweden so to speak! Och hon ska tydligen slå mig för att jag inte varit duktig - får jag väl leva med! Det ska bli trevligt! Och i morgon är det onsdag - igen! Dagarna bara går, men det ska bli skönt att få tillbaka lite vardag. Kunna gymma på morgonen och lite sånt. Man blir laaat av att ha sommar, snuskig luftfuktighet och att jobba dryga tio timmar om dagen!

Nu ska jag jobba på mitt pussel! Vill börja med ett annat = måste bli färdig!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0