Long time no seen!

Länge sen det blev ett vettigt inlägg med lite text om mitt otroligt underhållande liv här borta i staterna! Veckan bara sprang förbi och nu är det resan lördag! Igår gick Elin och jag på The Smurfs! GAAH! We loved it! Haha, "I want to stay Persmurfisk"! Som vi skrattade, Elin fällde även en tår eller TUSEN! Bra film, den ska vi se igen!

Efter det åkte vi och träffade Adam och hans kompis Jacob. Det slutade med att jag gick in på en bar iklädd mina sverige shorts och en träningströja! FIN FINT! Haha, jag utmanar vem som helst att göra det, de var fantastiskt! Människor som tittade, pratade och pekade! GREAT! Kom väl i säng runt tre, vaknade sju och trodde jag försovit mig, och sen insåg jag att det var lördag! Nice.

Annars händer det väl inte speciellt mycket! Skönt att bara kunna vara någongång då och då you know! Tror det bär av till Ikea idag om Elin vaknar någongång! Viu har ju inte direkt samma dyngsrytm om vi säger så! Någon som vaknar tio varje morgon måste ju få ta sovmorgon på helgen(host,skämt)

Ha ett bra liv!
- L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0