I'm alive!

Det var en lååååång resa - och jag körde en bil hela vägen! Ni borde vara stolta. Tog oss ungefär åtta att komma hit - med stopp ofc. Och jag körde helt alone, sjöng de första fem timmarna men sen blev jag lite trött på det så jag började prata lite med migsjälv(som om det är speciellt mycket bättre)!

Nu är vi iaf här! Gick ner till stranden med barnen och kände lite på vattnet - det var såååå skönt! Sen blev det lite uppackande och sånt, vänta på den andra familjen och åka iväg och handla. Ätit good mat och umgåtts! Barnen ska i säng nu sen tror jag det blir lite spelande och vuxendricka för oss lagliga och cola för de som inte är!

Hoppas ni har det bra där hemma! Idag ska jag lyssna på Mormor och Malin! ;)
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0