Home sweet home!

Jag ber om ursäkt, men jag hade verkligen inte så himla stor lust att blogga igår. Men resan hem gick bra. Blir ju lite långtråkigt att sitta och köra själv så pass länge (7 timmar körväg) så jag försökte ringa lite vänner, men vissa behagade att inte svara. Fick tala med min Annica iaf! Var väldigt trevligt. Men vi kom hem tillslut, packade ur, åkte och handla, käka sen kom Adam förbi och höll mig sällskap under kvällen! Såg på någon sjuk film, HA!

Idag är det måndag och jag var väääääldigt pigg när jag vaknade. Ha varit en bra bra dag måste jag säga. Barnen ligger och sover nu, sen när de vaknar ska vi ge oss ut på lite äventyr och löjla oss! I eftermiddag blir det gymmet - måste bli slut på dessa latfasoner. Inte bra med sommar alltså! Någon som är sugen?

Hoppas ni har det bra där hemma!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0