Hemligheter!

Har haft en väldigt bra kväll med min värdfamilj! Lille L fick en ny cykel, med Blixten McQueen på! Och en matchande hjälm, och så fick han ju en Blixten och Mac utan mig, och så torkad frukt i Blixten påse - behöver jag säga att vi gillar Bilar här? :) Haha, pizza och cupcake till middag! Härlig avslutning på jobbveckan!

I morgon börjar A kindergarten, och så fick jag en extra dag ledigt - inga fel måste jag få säga! Firas med att bjuda Emma på frukost i morgon! Nice! Blir nog Subway! Det är sjukt gott faktiskt! Men nu tänker jag lägga mig och sova! Trött som få och min kudde väntar på att bli kramad!

Sweet dreams
Love L,

Man ångrar inte det man gjort, utan det man aldrig vågade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0