For real?

Helt allvarligt! Filmen var faktiskt så SJUKT jävla dålig. Det kändes som om de tänkte att de skulle göra en grabbversion av "Freaky Friday", men som bara gick ut på sex, fula ord och... SEX! Sorry men det är sant. Önskar kanske att vi sett någon annan. Den var för mycket helt enkelt.

Vet inte om det är därför jag är på dåligt humör nu, men i vilket fall så är jag det! Det är dagar som denna man längtar efter att ha någon att krypa ner i famnen hos, där man bara kan gömma sig för ett tag! Sleeping alone is not my thing! Saknar mig katt! Hon höll mig alltid sällskap när jag var ensam.

Nu ska jag testa mitt nya nagellack! Det är RÖTT!
Sweet dreams, -L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0