Cause sometimes you don't want to think...

Söndag. Har faktiskt varit en helg med mycket vila och lugn. Känns bra - det var välbehövligt! Vad Au Pair möte igår - träffade faktiskt en heeel del nya tjejer, som dessutom var sociala och pratade! Slutade med att Emma och jag pratade Engelska med varandra! Haha, det var ganska underhållande.

Blev färdig med mitt pussel idag! Kändes lite bra faktiskt! Om ni vill ha ett tips - köp pussel med raka kanter, det underlättar. Men fint blev det! Ska göra en tavla av det sen hemma i sverige tänkte jag! För er som inte vet vad det är för pussel kan jag berätta att det är ett pussel av USA - där varje stat representeras av deras bilplåtar!

Nu blir det sova - en fartfylld vecka framför oss med skolstarter och divierse andra äventyr! Kommer vara omtumlande - men det är väl bara bra det eller? Är dessutom förkyld - SÅKLART! Så blir jag sjuk på riktigt kommer jag bli riiiiktigt besviken på mig själv. Har inte tid!

Love L,

Ibland blir man så förblindad av den illusion man byggt upp och lever i, att man måste ta sig ur den för att inse att man hade fel, riktigt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0