Blödig punkt com!

Först tänkte jag bara slänga in en liten notis om att vi faktiskt hade en jordbävning här idag - det var kort sagt väldigt chockerande. Både Adam och jag blev lite förstenade innan vi insåg vad det var som hände. Ingen skada sked - hittade två tavlor som ramlat, annars är allting helt. Men det var nog så läskigt ändå!

-

Nu till den jobbiga delen av dagen. Kan jag vara en av de mest blödiga personerna som finns? Sista Taconight at Adams place. Mixed feelings so to say. Hade en jätte trevlig kväll, och man ville liksom inte riktigt åka - för åka betyder ju också hejdå. Någonting som jag suger på! Men jag höll tårarna tills jag stängde bildörren!

Det är väl den stora nackdelen med det här livet. Det känns som om det alltid är någon ny som kommer som man ska lära känna, och det är alltid någon man känner som ger sig av härifrån. Var ju inte så länge sen jag tvingade Adam att bli min vän runt påsk där någongång på vårkanten, och nu åker han hem. I'll miss you man! 

--

Nu ska jag sätta mig och lägga lite pussel - terapi kanske? Började med min top of the rock. Bara 750 bitar och jag har kommit väldigt långt. Mycket enklare när man har en rak ram att gå efter och sånt skit you know! Har jag tur blir jag nog färdig med det i morgon. Förmycketfritidpunktse också kanske.

Sweet Dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0