Beautiful life

I could stand up and sing you a song,
But I don’t wanna’ have to go that far.
And I, I’ve got you down,
I know you by heart,
And you don’t even know where I start.

Talk to yourself, talk to the tears,
Talk to the man who put you here,
And don’t wait for the sky to clear.

I’ll leave my window open,
‘Cus I’m too tired at night to call your name.
Oh, just know I’m right here hopin’,
That you’ll come in with the rain.

--

Helt sjukt bra dag idag alltså! Började ju med att jag var duktig nog att vara uppe till sju och gav mig ut på en ganska lång promenad på stranden - säger bara att ibland önskar jag att jag bodde vid stansen på heltid! Så himla underbart. Annars så har väl dagen egentligen bara bestått av sol,bad och bokläsande, sjukt härligt. Avslutades med riktigt god middag, plus efterrätt och avslut av tp rundan!

Men nu tänker jag sova - de andra tänker göra ett försök till att springa 06:00 - måste ju ses!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0