Beautiful Disaster



Fortfarande en av de vackraste melodierna på länge, och jag önskar jag kunde spela piano så!

--

Då var helgen slut då. Har varit en väldigt bra helt, även om den varit mycket på bortaplan! Men det kändes välbehövligt. Har haft en period när jag har tvivlat på det mesta - mig, nu, sen. Men det kanske är helt förstårligt när man snart passerar 200 officiella dagar på amerikans mark - att tankarna om saker och ting sätter igång ordentligt och ställer till lite oreda.

Tiden går så sjukt fort, ibland så fort att det nästan känns som om man inte hänger med. Speciellt det här året, för även om man har haft dagar som varit mindre bra så har tiden ändå runnit iväg så förskräckligt fort! 200 dagar, nästan så man får lite panikkänsla, mycket grejer man skulle vilja göra men inte hinner. Tråkigt länge, men jag ska väl inte klaga. Får ju komma hem och ta tag i min utbildning sen iaf, så det kan bli någonting vettigt av mig en vacker dag(troligt?)

Men nu blir det till att fixa i ordning lite(städa upp golvet) och sen lägga sig i sängen och titta upp i taket tills sömnen känner för att komma förbi igen. Måndag i morgon som sagt - om någon nu skulle missat det. Får se vad vi kan hitta på för roligheter med barnen. Bada kanske - om åskan inte kommer på besök det vill säga.

Sweet dreams people!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0