Another day

Another day goes by... Och jag är inte säker på att alla vill veta vad jag har gjort - nämligen solat, badat och surfar runt på en flytdyna! Haha, det är jättefina och stora vågor här - så vi försökte surfa på barnens magplattor, typ sånna som finns på simskolan när man övar bentag! Sjukt skoj hade vi iaf även om.det kanske inte gick jättebra alla gången

kvällen bjöd på sjukt god mat för tredje kvällen i rad - får äta mig fet nu för på torsdag blir det fisk... Sen blev det en het diskussion om politik och lite annat, lite halv ovetande så jag stannade i bakgrunden. Satt sedan inne med herrarna ett tag som frågade friskt om Sverige och efter ett tag gick jag ut till damerna på balkongen och njöt av den mörka, havsbrusiga kvällsluften och det trevliga samtalet.

Nu tänkte jag slå på en film. Imorgon blir det promenad och sen ska vi åka ut till någon ö och ha trevligt!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Mormor

Njut av livet Ni verkar ha det hur bra som helst Kramar Mormor Ps hjälpte Malins råd

2011-08-03 @ 16:01:27
Postat av: Anonym

2011-08-03 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0