Am I scary?

Hum...? Emma berättade om det första intrycket av oss idag... Jag är väldigt glad över att hon kom på Midsommar så hon ändrade åsikt! Och jag hoppas även du är väldigt glad över det! Vore illa annars! Haha. Ha en suuuper tid hemma i Sverige - och kom tillbaka! Annars tar jag med dig hem! ;)

Ikväll kom Elin och hämtade mig, käkade sen åkte vi och hämtade en ny tysk tjej och åkte till Emma. Satt och pratade, doppade fötterna i poolen och bara njöt. Var skönt att inte ha så mycket att göra utan bara kunna vara och umgås med sina vänner! Behövligt, och ändå är man hemma och färdig för sömn hyfsat tidigt!

Har kommit på att jag nog pratar lite för mycket ibland... måste komma på någonting att göra åt det, så andra kan få lite plats också. Kanske borde räkna får i huvudet ? Fast det sägs ju att man blir sömnig av det. Rulla tummarna? Ja, det kan nog funka... Måste testa!

SLEEP TIME!
Love L,


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också väldigt glad att jag gav er en chans på midsommar! Och jag lovar ännu en gång att faktiskt komma tillbaka hit efter Sverige! Jag är medveten om att det kommer bli skitjobbigt men det är bara att sätta sig på planhelvetet och böla ihjäl sig ifall det behövs och sen får ni ta hand om mig när jag kommer tillbaks så jag minns varför jag vill vara här och inte hemma :)

Du ska inte säga något, JAG pratar nog alldeles för mycket för normala människor. Vi får kanske prova vara tysta nån gång båda två. Det hade kanske varit något för alla andra i vår närhet.

2011-08-10 @ 05:52:13
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0