We may...

only have tonight, but to the morning sun you're min - all mine!

 Idag skypade jag med min kära mor i över en timme. Kändes väldigt bra. Började planera lite löst på vad vi vill se och uppleva när hon kommer hit. Bl.a. pratades det om Florida, Miami och kanske Hawaii. Får se. Bara 96 dagar kvar! Nörd är jag - men jag saknar min familj, så jag längtar tills jag får besök av dem!

Men jag tog mig iväg till Ikea efter det. Gick runt och bara sög in den svenska atmosfären. Hittade faktiskt ett par som talade svenska, så jag gick bakom dem lite bara för att lyssna på språket. Haha, helt störd är jag - jag vet! Sen hämtade jag upp Elin och Therese! Shoppade massor!? Fem nya par trosor och mjukis shorts från VS, Två tröjor från Macy's och så ett par shorts och en skjorta från Old Navy. Och så köpte jag två tavellister från Ikea, och gifflar! Sjukt gott.

Vi köpte lite Frozen Yoghurt och åkte till hotellet där de bor över helgen. Satt och snackade lite innan vi åkte iväg för att köpa pizza. Sjuuukt söt kille hittade jag där. Haha. Vältränad också - attans. Blir att åka dit fler gånger. Sen åkte vi till hotellet och käkade och tittade på No strings atached(stavning?) skrattade och hade trevligt.

Nu har jag kommit hem och försöker samla kraft till att bädda sängen. Sitter och pratar med några kära kamrater från Au Pair skolan. Saknar lite att vara där - även om skolan inte var tipp topp så hade vi sjukt roligt alla tillsammans! Men, ska försöka hälsa på så många av er som jag kan! I promise! Nu måste jag verkligen bädda sängen!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

åh är den filmen bra? vill se den!! kom nyss på att du har ju världens tur o får se alla filmer innan oss! men de är bra då kan du tipsa oss :)

2011-04-03 @ 10:02:08
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0