Värdelös!

"Glöm inte bort att du är värdelös - VÄRDELÖS! Och illa omtyckt för den du är - DITT JÄVLA SVIN!"

Jag måste få utsäkta mitt grova språk, men satt och tittade lite på bilder från "den gamla goda tiden", och nu är vi underfär sex år tillbaka i tiden(shit jag är gammal). Bilder på mig och Emma när vi gjort diverse galenheter. Min stora favorit är ju ändå när du "somnade" på osten när vi käkade frukost i ditt vardagsrum, på Älvestavägen d.v.s. Men jag kan leva med att vara gammal när jag har minnen som de! Usch vad jag saknar dig - lääängtar efter ditt brev!

Eller ja, jag längtar efter alla brev jag kan få! Måste införskaffa mig nya frimärken till helgen också. Haha, skickat 9 brev, fått två svar - SKÄRPNING! Ne då, i detta fina väder så känns det faktiskt inte som om det går någon jättestor nöd på mig. Bara lite! Just för tillfället så känns det dock som om den närmaste tiden bara kommer flyga förbi och sen är hösten här - är inte det bara helt sjukt?!

Nästa helg(15-17 april) kommer Susanna och Jauqie(JA), Helgen efter det får vi se om det kanske kan bli ett tillbakasök(fatta vinken tack). Så sista helgen i April börjar skolan. Så kör vi skola två veckor. Ledig andra veckan i maj, skola tredje, ledig fjärde - sen NIAGARA FALLEN! Det är första veckan i Juni, när vi kommer hem från det så är det bara en månad innan mamma kommer hit, och när hon åker hem jobbar jag en vecka, sen åker vi till North Carolina och så jobbar jag en vecka eller två sen kommer min stora börja på Elementry school. Ni förstod säkert ingenting, men poängen är att tiden går fööööör fort!

Blir nog downtown med Elin senare. Lite att göra först bara!
Love L,

PS: HAVE A NICE TRIP TO ROM Bertilsson/Andersson, Perssonx2, Kaukonenx2 and Gardellx2!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0