Uppe med tuppen och snart bär det av!

Japp, varit vaken en timme nu! är det inte alltid underbart när klockan står på 04:30? Men, jag har packat, duschat och smygit upp och hämtat en yoghurt! Och nu sitter jag här och hör hur mitt lilla monster gråter på övervåningen! Stackare. Men måste fortsätta att fixa - ska städa i ordning lite i rummet också innan vi drar iväg 06:35!

Får åka med S till metron och sen ska jag ta mig till Union Station och så ska busshållsplatsen ligga där runt hörnet! Ska nog gå bra att hitta hoppas jag. Tog en lite senare buss så jag inte skulle behöva springa och ha mig! Sen hoppas jag på att få soooova hela vägen hem! det vore ju inga fel faktiskt. Måtte det vara kallt på bussen också!

Men jag hoppas ni alla får en bra påsk!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0