The beach!

Idag har dagen spenderats nere på stranden. Och nej, kan lugna er att det inte var i bikini. Men det var otroligt skönt att bara ligga ner och njuta av ljudet från havet som slog mot sanden. Frisk luft och bara hela grejen liksom! Löste lika korsord, doppade fötterna i vattnet - som var ganska kallt. En bra dag med Elin som sällskap!

Nu har jag precis kommit hem, och är väldigt sugen på att ge mig ut på en promenad, så det blir nog till att göra det! Gillas väldigt mycket! Med kvällssol, en mysig tjocktröja och bra musik i öronen. Har hört att man blir på bättre humör när man lyssnar på sin favoritmusik, så ska se om det är möjligt att bli på bättre humör. Känner mig ganska glad som det är just nu. Harmoni kallas det.

Välkommen hem mina romfarande vuxna vänner föresten! Hoppas Italien behandlade er väl!
Sweet dreams Sweden!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för alla uppmuntrande ord om vår resa till Rom:) Den var helt fantastisk och vädret var underbart men vi har alla en fruktansvärd träningsvärk i våra ben efter att ha klättrat de 537 trappstegen upp i kupolen på St Peterskyrkan i 25 gradigt solsken för attsse på utsikten över Rom innan det var dags att gå alla steg ner igen! Värre än uppför kan jag säga!!!

2011-04-11 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0