Svensk sommar!

Japp, det har vi idag. ungefär 25 grader och Klarblå himmel! Heeelt sjukt underbart. Nästan lite varmt dock - så vi hade lite vattenkrig förut. Finns så himla mycket med att göra och sysselsätta sig med när den gula fina cirkeln är framme! Var till Social Security kontoret idag igen och hoppas nu på att få mitt nr i slutet av veckan. Vore ju inte en dag försent alltså!

Får se vad som händer idag alltså, troligen hittar ni mig på en filt någonstans där jag ligger och bättrar på brännan lite! Fin fina grejer. Skriva lite i min bok och njuta. Kanske läsa lite också. Vore skönt! Har en såndär extremt bra dag idag, och jag vet inte riktigt varför, men skönt är det. Breven är på lådan dessutom, så de borde vara framme till på fredag! Effektivt!

Hoppas ni har det bra Sverige!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sverige är bra men inte någe varmt, skönt att vi byter mot varma Rom på torsdag så får Robin va kattvakt för en gång skull. Sessan bara jublar!!!

2011-04-04 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0