Perfect!

Jag är så lycklig in i själen. Har varit lite för varmt kanske, men man vänjer sig, konstigt nog fryser jag nu. Men skönt att bo i källaren där det är svalt! Det är en markant skillnad! Men, vi spenderade eftermiddagen ute med våra sprayflaskor, sen kom S&A hem, så jag gick ner och svalkade mig lite, drog igång en tvättmaskin så jag har några kläder att ta med mig till NYC i helgen - kan ju inte gå naken heller!?

Sen gick jag ut, A och barnen höll på att fixa vattenbordet, och S gjorde iordning grillen. Så satte mig på gräset och bara njöt, 29 grader varmt kl 18:00 på kvällen är inte helt fel. Lukten av grillat, det lugna området och barnen som skvätte vatten på varandra, och även mig. Vet inte varför - men det kändes lite som hemma. Middag ute på altanen, massa samtal och bara njuta. Så nu ligger jag och tänker på min mamma och pappa. Vi brukar äta grillat ute flera kvällar i veckan, och alltid blir det att man sitter kvar länge och njuter och bara pratar! 78 dagar kvar till min älskade mor kommer hit <3

Nu ska jag sova. I morgon är det torsdag och ska vara varmt hela dagen då med! Gah. Så blir att ta fram vattenbordet så ungarna kan leka lite. Så ska jag städa och packa och göra i ordning allting. 06:00 kör S mig till Metron så jag kan åka in till DC och hoppa på bussen därifrån! Awesome! Hoppas känslan fortsätter i morgon och hela helgen!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0