Om ni bara visste!

Haha, ja du. Vet inte vad man ska säga om dagen... Men Elin kom hit en sväng iaf! Sen åkte vi till Old Navy. Införskaffade mig ett par shorts och en skjorta till, och en halmhatt, skitsnygg! Gillar hatt, vill ha en svart, men hittar ingen snygg så tänkte jag att i sommar när det är varmt kan det vara skönt att ha en halmhatt!

Åkte hem till Elin och såg lite film och så. Pratade lite med hennes värdföräldrar och sen åkte vi och käkade pizza. HAHA! Orkar verkligen inte berätta hela historien, men det slutade tydligen med att mitt telefonnr blev kvar där på en lapp? Shit, aja. Detta är fan min chans att göra allting jag inte vågar göra hemma i Sverige. Här kan man liksom vara "någon annan". Man ska inte spendera en livstid i denhär staden så det känns lite tillåtet. Haha, men jag fick ju sms sen så - det är ju positivt!

Nu är jag sjukt trött. Ska tvätta av mig lite sen ska jag krypa ner i min ensamma säng och njuta. Hoppas på att kunna sova länge i morgon också! Så får vi se vad som händer. Är det fint kan jag tänka mig en downtown upplevelse! Väntar ju telefonsamtal också! Haha, Elin - I need help!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Annica

Miss you 2! :( <3

2011-04-10 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0