Mållös!

Haft en bra morgon med barnen. Båda var uppe med tuppen och satt redan vid frukostbordet när jag började. Så vi käkade klart, gjorde oss i ordning och borstade tänderna. Vi var så duktiga idag att tiden till och med räckte till att hinna med och se ett avsnitt av Super Why! Sen körde jag iväg dem till Daycare och nu sitter jag här!

Ibland blir jag helt mållös. När man går med i en förmedling som familj och söker en Au pair, så måste man ju vara medveten om att ibland så passar det bara inte, det behöver inte vara någons fel, det liksom bara är så. Det borde finnas regler för hur man får behandla Au pairen, även om den berättat att man inte riktigt trivs och funderar på att gå i rematch. Ibland undrar man hur vissa familjer ens kunde bli godkända från början?

Aja, är lite mixad just nu...
Love L,

We need to hear from you now M, we're worried! Hope you're all fine!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för att du tänker på mig Linda! Jag bor hos en kompis värdfamilj för tillfället som låter mig stanna där över helgen tills vi vet vad som händer.

Är så himla förvirrad och besviken just nu men försöker att vara stark och intala mig själv att detta var det enda rätta.

Och jag har ju er!

Kram

2011-04-02 @ 04:43:51
URL: http://mianordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0