Ljuvligt!

Är det inte underbart att vakna upp av sig själv, titta på klockan och konstatera att man sovit alla de timmar man förtjänat? Och att barnen inte lyckats väcka en! Åh, idag mår jag väldigt bra i kroppen. Tror detta kommer bli en bra dag. Ska gå ut och ta en promenad lite senare, så får vi se vad kvällen bjuder på :) Troligen lite häng med Elin om det vill sig väl!

Måste nog ta mig en sväng förbi Old Navy och köpa mig ett par shorts till. De var så förbannat sköna så det är värt varenda dollar(20). Men, kommer ingenstans fören S kommer hem och ger mig klartecken att använda bilen! Så jag ska väl göra mig i ordning lite och sen får vi se vart dagen bär!!! Inge solsken så jag kan ju inte passa på att bättra brännan :(

Hope that you all are having a nice Saturday over there!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0