I've said it before!

And I will say it again and again and again! I reaaaally love my hostfamily! They are awesome! Just wanted to say that again! I'm so happy I did get this match. That I'm living right here. This life, this family, this dream! I wouldn't change it for anything. A normal, swedish/american family, with a lot of love and happiness to share!

Idag tänkte jag att jag skulle ta mig en promenad ner till stranden. Dels för att se hur lång tid det tar att gå, dels för att jag behöver komma ut och bara vara! Heeeelt crazy här borta va? Blev utbjuden på dejt på onsdag. Don't know what to do! Haha, tänkte inte så långt när jag lämnade ut numret! Så, lite tid för migsjälv är precis vad som behövs!

Love L,

mamma, varför är du inte här när jag behöver hjälp?! :p 88 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är här Linda men inte i rummet bredvid!

Klart du ska gå på dejt om det är det du vill ha hjälp med, om det är något annat får du vänta 87 dagar!!! Annars får vi ta det på skype:) Love you

2011-04-11 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0