Grow up, and then down again!

I've been down this road before
I walk out the door
Leave you on the floor

Sometimes you run and hide
Your foolish pride's
What keeps me from
Giving you more

So the best thing I can give to you
Is for me to go
Leave you alone
Cause you got growing up to do


--

Blev då inge sova idag inte?! Haha, S kom hem från jobbet ganska tidigt, men fick inte igen takluckan på bilen, så fick åka iväg igen. När han kom tillbaka var det så varmt och skönt ute att jag som den "svenskan" jag är inte kunde gå in i mörkret, utan låg kvar på en filt och sjöng lite för mina grannar samtidigt som jag gjorde Sudoko samtidigt(kung på att tänka och sjunga samtidigt måste jag faktiskt säga)

Sen åkte S och L iväg för att köpa mat och hämta A. Så idag fick vi Faah(uttalas så, men tror det stavar Phoa?!) Någon asiatisk soppa. Var faktiskt väldigt gott! Barnen älskar det så vi hade en trevlig middag allihop tillsammans! Och nu sitter jag här och funderar lite - VÄLDIGT OVANLIGT! haha, sucken hallen. Men tänkte lägga mig ner och titta upp i taket och vänta på att min dagliga dejt kommer(vore ju trevligare om det faktiskt var en person att sova brevid, men man får väl ta det man har! Eller?)

Sweet dreams Swedes!
Love L,

PS: Mitt hjärta smälte idag när L kom springades in i köket, kramade om mina ben och sa " Love you Linda"! Aaaah, Love you to my prince!! Tänk att jag ska behöva lämna dig en dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0