Future!

Framtiden... Ja det är ju just det. Även om allting är frid och fröjd här borta, och det faktiskt inte finns så mycket att klaga på så ligger jag alltid och tänker in på småtimmarna... Hur ser framtiden ut? Ja, förbannat mycket mer annolunda än för ett år sen iaf. Blir lite stressad när jag tänker på framtiden. Man ska hitta någon att bli kär i, som dessutom ska bli det tillbaka. Sen ska man gå igenom hela karusellen med dejtandet och tisseltasslandet innan det är dags att bo ihop för att sen kanske ha en framtid tillsammans?!

Folk tycker att jag är galen när jag pratar om det, "du är bara 22 år?!". Ja, men jag är 23 när jag kommer hem, kommer vara 25 när jag är färdig med skolan. Jag säger inte att det är fel, men jag vill inte vara 30+ när jag får mitt första barn. Vet inte, blir bara så stressad över att "slösa bort" ett år här borta. Men, med ett öppet sinne kan väl allting hända? Var sak har sin tid sägs det. Lets hope so!

Haft en trevlig kväll med Elin - behövligt!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0