En vanlig onsdag!

Börjar få lite torka, vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om? Haha, lämnade barnen på Daycare och hade en del att ta hand om idag. Sen hämtade jag och vi käkade lite lunch. Hade en playdate hos Meghan - underbart att få tillbringa lite tid med en vuxen människa också! Vi hade väldigt trevligt allihop! Hade varit bättre om vi varit ute dock! Men regn sätter käppar i det hjulet!

Sen har jag bara varit hemma och umgåtts med familjen! Käkade lite middag och så. Har haft ont i ryggen hela dagen, känns som en nerv ligger i kläm. Så jag tänkte att en promenad skulle råda bot på det. De gjorde det inte. Men, jag har iaf fått en ordentlig powerwalk - 35 minuter ner till stranden. Känns helt okej faktiskt! Men nu ska jag sova. Hoppas på att nerven lirkar sig loss i sömnen och att allting är bra i morgon! Troligt?! Knappast.

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Linda hoppas du mår bättre i dag, Skulle vara spännande att se lite bilder hur det ser ut runt dig. Jag läser din blogg ska du veta. Vi hadde det så bra i Rom. Alla mår bra här på svedjegatan Johanna har fått en Ebba:) Fredrik flyttar snart men jag verkar inte få komma på innflyttnings festen( tydligen för gammal). Michaela och Malin ska fjäska för mor din att hon köper konvers när hon kommer till dig. Michaela mår bra för nu kör speedwayen i gång nu hur det stavas. Kram och ha det så bra

2011-04-14 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0