Easter pegg?

Vill också ha ett stoooooooooort påsk pegg med masssssssssssor med godis - snälla(A) Aja, kan ju drömma. Fick se hur "stora" påskäggen är här, jippi*not* Men, får väl överleva. Ska iaf åka till Ikea och köpa påskmust någon dag. Vet att det är två veckor kvar till påsk, men vadå? Känns så svenskt. Och så tänker jag på gamla påsktraditioner!

Är totalt helt utslagen just nu. Haha, stackars Susanna som pratar med mig i telefon - jag tycker om dig fast jag är lite lost! Orkar inte gå upp till köket och hämta glass ens en gång. Det är illa - eller vad säger ni som känner mig? Troligen inte så mycket, för ni gör inte mycket väsen av er. Jag är iaf cool, för idag flög Obamas helikopter förbi oss! Ascoolt - jag vet att ni vill ta på mig men tyvärr!

Jag har ingen anning om vad jag skriver, eller säger i telefonen.
Så godnatt!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0