Doesn't matter anymore!

Vaknade runt 06:00 idag igen, men halvsov lite till kl nio, då jag bestämde mig för att det fick vara dags för att städa inne på rummet! Vilket jag gjorde, duktig är jag. Började även städa inne på toaletten också. Nu är det bara golven kvar, och de tar jag när jag kommer hem senare.

För idag ska jag träffa Cassandra igen! Ska bli skönt att bara kunna vara lite. Vi tänkte åka till Giant och köpa lite frukt, sen ta oss till någon skön grönyta och bara njuta lite! Mitt hjärta är väldigt varmt just nu, gick upp för att hämta lite fönsterputs för att fixa spegeln som min mor klagade på, och hittade ett brev! Usch så underbart <3 Tack Sofie. Så ikväll blir det städa, sätta upp mina tavellister och skriva brev! I love!

Hoppas ni har en bra söndag gott folk!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0