Cheescake!

Inte bra. Vi bestämde oss för en middag på cheescake - INTE OKEJ. Jo, svingott är det. Man måste ju skämma bort sig ibland! Handlade ett nytt linne idag också. Haha, går framåt! Men hade iaf väldigt trevligt med Elin och Therese under middagen. Avslutade kvällen med ett extremt långt samtal om att gnälla på olika saker, haha. Var intressant!

Sara ringde idag från Boston!?!? Wie, har inte pratat sen skolan, så det kändes jättebra. Känns skönt att veta att hon har det bra. Usch kan få så dåligt samvete när jag hör att mina vänner här inte mår bra där dem är! Men ni vet att det bara är att ringa om det är någonting! Vill hjälpa till så mycket jag kan!

Är så himla lycklig över att mamma bokat biljetter! Shit, kommer aldrig sluta tjata om det. Lilla mamma, vill att hon ska få se mitt liv här, träffa min familj som jag bor med - och trivs någe sjukt. Och så ska vi ut på upptäcksresa också, finns inge bättre än att göra nya saker med mamma! Det är lite våran grej. Men fan nu känner jag att jag måste ligga i med träningen. Kan ju inte hålla på att äta cheesecake och skit om jag ska vinna tävlingen - för gör jag inte det blir jag ruinerad!

Hoppas ni alla sover gott, tänkte jag göra!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0