All of the lights!

Det regnar, och blåser. Inte så lite heller. Så kommer nog bli en lång dag, time för vår på heltid nu va? Så himla mycket lättare att ha ork när solen skiner. Behöver få ladda de batterierna lite! Men, vi ska göra det bästa av dagen, lite mys och lek inne. Lite Play-doh är alltid roligt att leka med!

Gårdagen då? Spenderades ute! Först låg jag på gräsmattan och vaktade huset lite. Lyssnade på musik och löste lite korsord! Underbart. Sen åkte jag till Target och mötte Elin, köpte vattenmelon och åkte ner till hamnen där vi satte oss och bara pratade. Haha, försökte förklara för Elin om min stora familj, vet inte alls hur mycket hon fick in.

Sen kände jag för att prata i telefon, så jag ringde till Sara! Pratade hela bilresan hem(på högtalare, ni kan vara lugna) men så var det så trevligt att jag inte ville lägga på, så jag började vandra på våran uppfart, haha. Det måste verkligen sett roligt ut, för när grannkillen kom ut för att röka så bara kollade han på mig och gapade. Och när vi väl lagt på frågade han om jag mådde dåligt eller någonting, Haha, nejdå, jag bara njöt av den "sommarvarma kvällen och ett samtal med en bra vän" försökte jag förklara. Han tror nog fortfarande att jag har en skruv lös. Men, trevligt samtal var det!

Hoppas ni har det bra Sverige!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0