All I can do!

Har haft en konstig känsla i kroppen hela dagen. Förutom att jag varit trött så är all ork som bortsprungen! Spenderat över en timme genom att ligga på min säng och titta upp i taket. Kan inte ens minnas om jag tänkt på någonting speciellt, eller om jag bara varit?! Skönt antar jag att det är.

Men sen jag kom på mig själv med att ligga och titta upp i taket så har jag funderat en massa. Mest på hur alla dömmer folk, och hur vi alltid försöker att passa in. Ändra oss själva för att få "vara en i gänget". Jag kan be om ursäkt för mycket - min vikt, hårfärg, kläder, utseende. Men jag tänker INTE be om ursäkt för vem jag är. Jag är mig själv - på gott och ont. Jag gillar det JAG gillar och om det inte passar så har du ingenting här att hämta! Det är inte svårare än så!

Nu tänker jag pausa huvudet och sova!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Susanna Haraldsson

Jag vill ha dig precis som du är, du är bäst! OCH vi kommer på Fredag! Så himla peppad!

Kramar

2011-04-13 @ 05:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0