Yes i...

... rather hurt then feel nothing at all.

Jo det är klart. Men det vore ju befriande om det kunde sluta göra ont. Men å andra sidan är jag ju ingen maskin, och jag är inte omänsklig heller. Så det är bara fortsätta tänka positivt. En fot framför den andra och en vacker dag så kanske livet blir enkelt igen!

Idag var jag i skolan :) vi leeekte med leeera hela lektionen. Jätteskoj :P sedan blev det bilåkning och väl hemma kände jag mig ensam så kidnappade med mig molle och åkte för att växla lite pengar :) Sedan köpte jag glass och nästan "tvingade" honom att se "djävulen bär prada" med mig. Stackars, men han vet att jag är glad för att han finns :) bättre vän finns inte <3

Annars inte mycket, skola i morgon igen, tack och lov för det! Tack och lov för Malin och Sofie <3 får nästan skuldkänslor för att ni måste umgås med mig ibland! Men jag är glad att ni är så illa tvugna till det :)

Utmattad, vilket botas bäst med sömn :)
Over and out - on my way back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0