Waka waka

Var bara tvungen att välja den rubriken. ALLA, och så menar jag verkligen alla är helt trollbundna av den låten! Och jag förstår dem, jag skulle också vara det om det nu inte råkade vara så att just den låten får mig att tänka på vissa mindre bra händelser under sensommaren.

I övrigt har jag konstaterat att jag faktiskt varit ganska deprimerad på sistone. can you blame me?! men, jag lovar att det ska bli ändring på det! med handen på hjärtat, det ska bli ändring på det.... från och med TISDAG! Anledningen till det är att i morgon är det 6:e september, och det skulle varit vår tvåårsdag......

Har tyvärr ingenting roligt att tillägga. Eller jo, ha. I morgon har vi en heldag ute med skolan. Vi ska utforska miljön - i hällabrottet?! JA. där har jag ju ALDRIG varit förut. En sväng och lite historia om kalkbrotten, lära oss göra eld, sedan vidare till kvarntorpshögen för lite bild tror jag?! undra om jag kommer lära mig någonting nytt?

Ne, nu börjar inlägget bli långt, och jag borde sova.
Over and out - bertil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0