Though storms...

... are raging on the rollin' sea
And on the highway of regrets
Though winds of change are throwing wild and free
You ain't seen nothin' like me yet.

I could make you happy, make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends of the Earth for you
To make you feel my love.



Ojoj, vart ska jag börja? Åkte till Hagfors i fredags. Var en lång, men behaglig resa via tåg och buss. Väl framme i Hagfors Hämtade Elenor mig på stationen :D Så åkte vi hem till henne i Emtbjörk där det bjöds på godmat. Fick träffa hennes föräldrar, ruskigt trevliga människor. Blev en del vin, yatzy och massor med prat :) ett strömavbrott blev mitt välkomnande :P haha

Lördagen bjöd på att åka in till Hagfors och utforska den stora staden med Ida :P hum, ja, stor, åkte runt runt runt :P haha. Hämtade föräldrarna på jobbet och så hem och fixa käk. Började dricka en salig blandning, sen kom Calle för att köra oss till Pillan och Robban :) efter lite övertalning följde Pilla med oss på förfest med massor av trevligt folk faktiskt. Sedan bar det till folkan, ja, en annan historia. Calle hämtade oss, och efter att vi kört hem halva hagfors avslutades kvällen med pizza och cola vid köksbordet :P

Idag klev vi inte upp ur sängen fören halv två tror jag :P så  låg vi och tittade på idol, calle och ida kom och gjorde sällskap, så blev det en dusch, och packning. Sen tog vi bilen och skulle åka till karlstad, en kamp mot klockan, och mitt i allting börjar Calle blöda näsblod?! panik. Inge papper hade vi heller. Tur att kvinnor har andra förnödenheter :P HAHA! Tåget var försenat som vanligt, men vad gör väl det? Bra helg!

Älskar mig knäppa lillebror btw :P <3
Over and out - superwoman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0