See no matter ...

... what happens at least we can say "I came, I saw, I tried"

God morgon! eller förmiddag? :) jag har iaf inte gått upp ur sängen än. Kan inte komma ihåg när jag låg kvar och drog mig till efter elva senast. Dock har jag inte så mycket att välja på än att gå upp snart. Måste packa :D är riktigt taggad och ska bli så skööönt att komma iväg!

Så i morgon, när ni alla går i skolan eller jobbar kan ni ju få tänka på mig. För jag lär ju ligga där på en strand i varmgrader sverige inte skådat på ett tag :) bättre på min bränna lite. Har ju flagat så sen turkiet! Ska bli underbart att komma ner och hälsa på Emma, och se hennes liv där borta :)

Men nu, dusch.
Over and out - On her way to the top again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0