My skeletons in the closet...

Dishwalla - Collide  Lyssna samtidigt som ni läser.

Jag är en fighter, och då menar jag inte en slagskämpe. Jag menar att jag är en sån person som aldrig slutar kämpa, hur många motgångar man än möter på vägen. och det vet jag för att det fanns en period där jag verkligen tvivlade. Jag är fortfarande ung, ville jag binda mig och stanna här? Jag vet att det inte är många som vet om det, men jag kunde ligga vaken halva nätterna och dividera med mig själv, jag blev rädd. Men någonstans tog jag mig i kragen, och insåg att jag hade allt jag någonsin bett om. Min familj, mina vänner, rätt utbildning, och då - min pojkvän! Så med en spark i arslet, och massor med MOD?! så kämpade jag mig tillbaka och blev lyckligare än jag varit på länge då.

Du har ju visat, men bara när vi är ensamma.  när vi inte är här hemma. Tro inte att jag är dum, jag går inte på dina spel. Jag har sett alla sidor av dig, och du försöker gömma den sårade. Den sidan du bara visat mig. Den sidan ingen annan känner till. Jag önskar du inte vore så rädd. att vi faktiskt kunde prata om det som hänt, så vi kan gå vidare på riktigt. Just nu känns det som om du bara väntar på att känslorna ska ge sig, de funkar inte så.

Som jag sa till dig, det var inget skämt för mig. Ingenting av det. Och jag hoppas och ber om att alla ord varit sanna under tiden! I can see that you're afraid, and it makes you run faster than you've ever done before. Jag kan inte bevisa att jag vill finnas där för dig mer. För den kalla handen fryser allting till is. På ett eller annat sätt kommer du finnas i mitt hjärta "just like a tattoo". Och jag hoppas du vet vad du gör. Att du slutar vara rädd för att kämpa! Vakna inte upp en dag och fundera på "tänk om". Lova mig det!

Jag har försökt. det funkar inte utan hjälp
Over and out - an old chapter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0