Life never...

... loses its sence, but it might change along the way!


Ligger och tittar på tv. Har huvudvärk men jag kan inte sluta skratta ändå. Kollar på Robert Gustavsson - Sveriges roligaste man. Och ja, jag håller med. Vad hade livet varit utan alla imitationer och skämt han dragit till med! Helt fantastiskt. och jag förstår mig inte på dem som påstår att han är tråkig?! ne, skruva på vet ja!

I morgon är det fredag, ska sooova länge, för på natten drar jag, mamma och mormor till ULLARED! :) det är någonting som vi gillar väldigt mycket! en hel dag med mina tanter. <3 något färre än vad vi brukar bli, men det går det med :) har inte så mycket mer att säga.

Jo, kom hem! :)
Over and out - me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0