I've got...

... nothing to prove, I'm gonna live my life everyday!

Time to go. Ska jobba några timmar idag :P haha, tre närmare bestämt, men vadå, det är bättre än inga. Efter det är det väl bäst jag tar cykeln till farmor. Hon är lite sur på mig för att jag inte berättat vad som händer i mitt liv just nu. Så jag får väl ta och förklara för henne.

I morgon är det mööööööte :) kan man vara nervös för ett möte? jag är det iaf. Hoppas ju på att det är så jääävla taggande. Står lite och velar på om jag vill åka eller inte. Men men, det är ju i morgon som sagt. Idag har jag inte mycket att göra, så underhållning efterlyses?

Over and out - Inside out

Kommentarer
Postat av: Malin

kom på dansen 18:15 =)

2010-09-14 @ 12:22:47
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0