Is this...

... how it feels to really cry?

Nu har jag packat väskan full. Trangakök, sovsäck, underlag, varma kläder, ombyten och konserver som klarar sig utan kylskåp :P haha. Vi ska ut i skogen och leka skogsmullar :D ser faktiskt fram emot det, ska bli riktigt trevligt att spendera lite tid med de klasskamrater jag har. Och jag måste säga att ni är väldigt bra :) väldigt väldigt bra :) så i morgon kväll är det grillade marsmellows och lite falsksång runt elden :) en och annan cider kommer nog till bruk också :)

Men nu är jag snart påväg till örebro. Har möte med aupair idag :) sedan blir det vidare till Annica för att sedan ta en utgång på Ritz :) guuld. Sedan ska jag få sova i hennes lägenhet :) Awsome! så sooolong suckers! Talk to you on friday maybe!

Over and out - Friluftsmänniskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0