I get weak...

... I'm not waiting anymore this is how I feel
I'm tired of excuses I've got to know it's real

Oj oj. vart ska jag börja? har varit en lång, men trevlig helt so far. I fredags tog jag mig hem till Annica! Drog till Systemet, sedan hem till henne för att göra oss i ordning och käka. Senare kom Jesper, Johan Tobias och Pontus. Vi hade väldigt trevligt. Drog till strömpis där jag träffade massor med människor! sedan blev det pizza och hem till Annica där jag somnade som en STOCK! ojoj, trångt var det också :P

Idag har vi tyckt extremt synd om oss själva. haha. Ingen av oss orkade ta sig till ica för att köpa cooola. Man överlever inte dagen efter utan cola. vi sov bokstavligttalat i omgångar, och efter att jag och Annica orkat ta oss till Ica och handla, så blev det jag som fixade käk, medan de andra två slasarna låg kvar i sängen och sov! blev ett x antal filmer och annat innan det var av  hem till kumla. Där hittade jag "La Familla" i soffan, så jag gjorde dem sällskap!

Nu är jag äckligt trött igen.
Over and out - oförstående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0