Dubito...

... ergo cogito, ergo sum

Ja det var en känd fransk filosof som en gång i tiden slängde ur sig den meningen :) närmare bestämt så var detg René Descartes. Vad betyder det då? jo det betyder "Jag ifrågasätter, därför tänker jag, alltså finns jag". Fransmän kanske inte är så dumma iaf?! jag tycker han är klok iaf.

Jag har sett VÄRLDENS BÄSTA FILM! jag skojar inte, skrattade så jag tjöt tillslut! "I Rymden Finns Inga Känslor". Så jävla klockren. "Houston, we have a problem", "rör mig inte, jag gillar inte när folk rör vid mig"!!! Om någon tänker gå och se den och inte har något sällskap - TA MED MIG!!! 

Nu tänker jag dock sova, rensa och jobba i morgon!
Over and out - Road själ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0