Come...

... light the fire in my room. I think i'm losing all control now

Onsdag. SUCK! dagen börjar med att Barbro ringer och frågar om jag inte kan åka till ekeby och jobba hela dagen, påpekar att jag sagt att jag inte har någon bil och inte kan jobba längre än till max 15:00 idag. Så jag fick inge jobb där. Assur för att hon väckte mig vände jag mig om och somnade.

Tar väl typ en timme så ringer telefonen igen. Känner genast igen nr och svarar i illfart. Självklart hade jag rätt - Lithells. Vill att jag ska komma och jobba, torsdag fredag?! VAD ÄR DET FÖR FEL! ne så fick tacka nej till det och bad henne ringa om de behövde folk nästa vecka.

JAG VILL OCKSÅ JOBBA OCH FÅ PENGAR! har ju inte direkt någonting annat att göra nu för tiden? skit samma. Ska hoppa in i duschen, sen rensa igenom mina sista grejer. Packa inför morgondagen, försöka göra mig i ordning, sedan bär det av emot örebro! :) apnice med mööte sen hem till världens bästa annica! utgång på kvällen, sedan massa sömn, för i morgon bär det av ut iskogen med klassen <3

Over and out - riktigt irriterad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0