And as life...

... goes on, you learn to live with your sorrows!


Idag är det onsdag. Igår var jag på lunch med Sofie :) mycket bra vän. sen åkte vi till skolan, Akut hjälp och lite annat. Och bara för att jag tycker så synd om min klass så agerar jag försökskanin på allting :P Efter det blev det plocka upp Annica, handla och sen åka till Emma :) Massa fika och mys, och lite senare även bio :) <3 ni är bra för mig!

Vaknade upp brevid Annica idag :D yes! gick till Fröken Brogrens Veranda för att käka frukost. Väldigt mysigt fik! Kommer bli många vinterkvällar med varm choklad där :) Idag är det möte nere vid Yxhult :) Va inte igår! Sen blir det girls night med mina underbara igen :) Puss på det!

I övrigt? Ja förutom att jag börjar bli trött på att folk är experter på att skvallra så är livet bra. Tror att många glömt att jag faktiskt ocksåhar en hjärna och inte är helt pantad! Nu ska jag duscha, sen vänta på att det plingar till i min telefon :) sånt gillar vi skarpt! ;)

Over and out - satisfied

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0